Τα αυτοκίνητα με… μηδενικά τέλη κυκλοφορίας

Αυτοκινητα με μηδενικα τελη

Ποια μοντέλα εξασφαλίζουν οικονομικό όφελος στον ιδιοκτήτη

Στο πέρασμα των μηνών, αυξάνονται τα νέα μοντέλα στην αγορά που δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, αφού οι εκπομπές CO2 τους βρίσκονται κάτω από τα 100 γρ./χλμ. Διαβάστε ποια είναι αυτά τα μοντέλα σήμερα είτε με κινητήρες βενζίνης είτε υβριδικά.

Σύμφωνα με όσα ορίζει ο νόμος, τα Ι.Χ. με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάτω από 100 γρ./χλμ., δεν πληρώνουν το ετήσιο τέλος κυκλοφορίας, λόγω του ότι επιβαρύνουν λιγότερο το περιβάλλον από τα υπόλοιπα. Σήμερα λοιπόν, στην αγορά μπορεί να βρει κανείς 7 μοντέλα του είδους, με κινητήρες βενζίνης ή υβριδικά που προέρχονται από τις κατηγορίες των μίνι και των μικρομεσαίων. Τα αυτοκίνητα αυτά, σε σχέση με ανταγωνιστικά τους μοντέλα που ξεπερνούν τα 100 γρ.CO2 ανά χλμ., προσφέρουν ένα σεβαστό όφελος στον αγοραστή τους, ειδικά εάν αυτό αναχθεί σε βάθος 5ετίας.
Μεταχειρισμενα αυτοκινητα mynextcar

Το CT200h είναι το πρώτο μικρομεσαίο της Lexus, αλλά και παράλληλα το πρώτο μικρομεσαίο premium υβριδικό στον κόσμο. Σχεδιαστικά, αρκετά στοιχεία από τη σχεδιαστική φιλοσοφία L-finesse είναι εμφανή δίνοντας στο CT 200h τη δική του ταυτότητα. Το σημαντικότερο, όμως, είναι η χαμηλή κατανάλωση των μόλις 3,8 λτ./100 χλμ. και αντίστοιχα, οι πιο χαμηλές εκπομπές CO2 στην κατηγορία (87 γρ./χλμ.). Για αυτά είναι υπεύθυνο κυρίως το υβριδικό σύστημα κίνησης του CT200h που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 82 ίππων και ένα βενζινοκινητήρα 1,8 λτ.-99 ίππων, με συνδυαστική απόδοση 136 ίππων. Οδηγικά, το CT200h, λόγω της σχετικά σφιχτής ανάρτησης, στρίβει με ασφάλεια και εμφανίζει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, όμως οι κακοτεχνίες του οδοστρώματος θα γίνουν αισθητές κατά το πέρασμα από αυτές. Το εσωτερικό τέλος, διαθέτει πολύ καλά υλικά, προσοχή στη λεπτομέρεια, φινίρισμα και εξοπλισμό που δίνουν σαφή πολυτελή τόνο. Οι χώροι επαρκούν για 4 ενήλικες. 

Η τεχνική του ταυτότητα:

Κυβισμός (κ.εκ.): 1.798
Συνδυαστική Ισχύς (PS): 136
0-100 χλμ./ώρα: 11,1 δλ.
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα): 180
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 3,8*
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 89*
Χώρος αποσκευών: 279λτ.

*Εργοστασιακές μετρήσεις

Τιμή: 28.500 ευρώ
Εξοπλισμός: ESP, 8 αερόσακοι, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, κλιματισμός, ηχοσύστημα, ζάντες αλουμινίου.
Εκπομπές CO2: 87 γρ./χλμ.

Μεταχειρισμενα αυτοκινητα mynextcar
Η περισσότερο προηγμένη τεχνολογικά έκδοση του Auris με τιμή από 22.980 ευρώ, το καθιστά το φθηνότερο υβριδικό στη γκάμα της Toyota. Σχεδιαστικά, ορισμένες μικροδιαφορές σε σχέση με τα «συμβατικά» Auris είναι υπαρκτές και τονίζουν τον πιο high – tech χαρακτήρα του. Στον τομέα των χώρων, στο πίσω κάθισμα 2 ενήλικες θα νιώσουν άνετα, με το επίπεδο πάτωμα να βολεύει στη μεταφορά και τρίτου επιβάτη. Ωστόσο, η παρουσία της συστοιχίας μπαταριών έχει επηρεάσει το βάθος του χώρου αποσκευών, ο οποίος είναι πολύ ρηχός και με χωρητικότητα 279 λτ. (-75 σε σχέση με το συμβατικό Auris). Στο δρόμο, το Auris HSD εμφανίζει πολύ καλή σταθερότητα, σίγουρο πάτημα και ουδετερότητα στις αντιδράσεις του, με μικρότερες κλίσεις από το αμάξωμα στις στροφές σε σχέση με το «συμβατικό» Auris. Το υβριδικό σύστημα κίνησής του έχει συνδυαστική ισχύ 136 ίππων, εξασφαλίζει αρκετά ικανοποιητικές επιδόσεις από στάση και εν κινήσει, αλλά στις υψηλές στροφές «ακούγεται». 

Η τεχνική του ταυτότητα:

Κυβισμός (κ.εκ.): 1.798
Συνδυαστική Ισχύς (PS): 136
0-100 χλμ./ώρα: 11,1 δλ.
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 180
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 3,8*
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 89*
Χώρος αποσκευών: 279 λτ.
*Εργοστασιακές μετρήσεις

Τιμή: 22.980 ευρώ
Εξοπλισμός: ESP, 7 αερόσακοι, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, ηχοσύστημα, κλιματισμός και ζάντες αλουμινίου.
Εκπομπές CO2: 89 γρ./χλμ.

Μεταχειρισμενα αυτοκινητα mynextcar

Ο όρος υβριδικό αυτοκίνητο είναι συνώνυμος με το όνομα «Toyota Prius», αφού ήταν το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με αυτή την τεχνολογία. Εξωτερικά, το σφηνοειδές του σχήμα με την πολύ χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση (cd: 0,25) διαθέτει μοντέρνα εικόνα που διατηρεί ακόμη πιο πολύ το φουτουριστικό εσωτερικό. Σε αυτό, 4 ενήλικα άτομα θα μετακινηθούν δίχως προβλήματα, ενώ ένας ακόμα στο πίσω κάθισμα θα διευκολυνθεί από το σχεδόν επίπεδο δάπεδο. Η ανάρτησή του με την σχετικά σφιχτή ρύθμιση προσφέρει σίγουρο πάτημα σε κάθε διαδρομή χωρίς να ταλαιπωρεί τους επιβάτες, αλλά ο οδηγός νιώθει αποκομμένος από τα τεκταινόμενα του δρόμου μέσω κυρίως του «τεχνητού» σε αίσθηση τιμονιού. Από την άλλη πλευρά, ο συνδυασμός των δύο μοτέρ (θερμικού και ηλεκτρικού) γίνεται με εξαιρετικά ομαλό τρόπο, ενώ το μόνο, ίσως, στοιχείο που δεν ταιριάζει με την εξελιγμένη εικόνα του αυτοκινήτου είναι, ο αισθητός θόρυβος που παράγει ο βενζινοκινητήρας όταν πιέζεται. 

Η τεχνική του ταυτότητα:

Κυβισμός (κ.εκ.): 1.798
Συνδυαστική Ισχύς (PS): 136
0-100 χλμ./ώρα: 11,3 δλ
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα): 180
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 3,9*
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.):89*
Χώρος αποσκευών: 446 λτ
*Εργοστασιακές μετρήσεις

Τιμή: 28.360 ευρώ
Εξοπλισμός: ESP, 7 αερόσακοι, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, ηχοσύστημα, κλιματισμός και ζάντες αλουμινίου
Εκπομπές CO2: 89 γρ./χλμ.

Μεταχειρισμενα αυτοκινητα mynextcar

Το Fiat 500 TwinAir είναι το βενζινοκίνητο αυτοκίνητο με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 της αγοράς. Αλλά και πέρα από αυτό, το σύγχρονο 500αράκι της Fiat αποτελεί ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο, με έντονη προσωπικότητα που αντλεί έμπνευση από το δημοφιλές 500αράκι του παρελθόντος. Όπως και το αμάξωμά του, έτσι και το εσωτερικό του είναι επηρεασμένο από το γενικότερο ρετρό χαρακτήρα του οχήματος ως προς τη σχεδίασή του, ενώ σε συνδυασμό και με το παιχνίδισμα των χρωμάτων, δημιουργείται ένα ιδιαίτερα ευχάριστο εσωτερικό περιβάλλον. Στο δρόμο, κύριο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου αποτελεί ο επιτυχημένος συνδυασμός της ευελιξίας στις αστικές μετακινήσεις με την ασφαλή οδική συμπεριφορά, ανεξαρτήτως διαδρομής. Το περισσότερο ενδιαφέρον όμως, συγκεντρώνει ο turbo κινητήρας των μόλις 875 κ.εκ. και 2 κυλίνδρων (TwinAir), που αποδίδει 85 ονομαστικούς ίππους και κινεί σβέλτα το 500αράκι, την ίδια στιγμή που η μέση κατανάλωση είναι μόλις 4,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2, 95 γρ./χλμ. 

Η τεχνική του ταυτότητα:

Κυβισμός (κ.εκ.): 875
Ισχύς (PS/σ.α.λ.): 85/5.500*
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 145/1.900*
0-100 χλμ./ώρα: 11,4 δλ.
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 173
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 4,1*
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 95*
Χώρος αποσκευών: 185 λτ
*Εργοστασιακές μετρήσεις

Τιμή: 13.750 ευρώ
Τιμή με απόσυρση: 13.450 ευρώ, Εξοπλισμός: 7 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, ηχοσύστημα και air condition.
Εκπομπές CO2: 95 γρ./χλμ
Ίδιες εκπομπές CO2 και μηδενικά τέλη διαθέτει και το Fiat 500C 0,9 TwinAir.

Μεταχειρισμενα αυτοκινητα mynextcar

Το απόλυτο μέσο μεταφοράς εντός πόλεως, που έχει ήδη ανακηρυχθεί σε… κινούμενο fashion icon, στις αρχικές εκδόσεις του 1.000άρη κινητήρα του με τους 61 και 71 ίππους, διαθέτει το πλεονέκτημα της απαλλαγής από τα τέλη κυκλοφορίας λόγω των πολύ χαμηλών εκπομπών CO2. Επιπλέον αυτού, το μήκους μόλις 2.695 χλστ. fortwo είναι εξαιρετικά ευέλικτο στις αστικές μετακινήσεις και οικονομικό σε κατανάλωση. Παράλληλα, το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ενισχύει την άνεση στην πόλη, αν και δε διακρίνεται για τη «γρηγοράδα» του στις αλλαγές. Βέβαια, ο οδηγός του δεν θα πρέπει να ξεχνά ότι είναι ένα αυτοκίνητο πόλης, αφού λόγω του κοντού μεταξονίου και της σφιχτής ανάρτησης, εμφανίζει «νευρικότητα», με το ESP να επεμβαίνει ταχέως και συνεχώς. Ωστόσο, οι αποκλειστικά 2 επιβάτες του δε θα στριμωχτούν, αφού νιώθουν ότι βρίσκονται σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο, με το χώρο πίσω από τα καθίσματα να επαρκεί για αποσκευές όγκου 220 λίτρων. 

Η τεχνική του ταυτότητα:

Κυβισμός (κ.εκ.): 999
Ισχύς (PS/σ.α.λ.): 71/5.800*
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 92/4.500*
0-100 χλμ./ώρα: 14,4 δλ.
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 145
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 4,3*
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 97*
Χώρος αποσκευών: 220 λτ.
*Εργοστασιακές μετρήσεις

Τιμή: 10.800 ευρώ (61 PS) / 12.250 ευρώ (71 PS), Τιμή με απόσυρση: 10.038 ευρώ (61 PS) / 11.836 ευρώ (71 PS)
Εξοπλισμός: ESP, 2 αερόσακοι
Εκπομπές CO2: 97 γρ./χλμ
Ίδιες εκπομπές CO2 και μηδενικά τέλη διαθέτει και το smart fortwo cabrio 71 mhd

Μεταχειρισμενα αυτοκινητα mynextcar

Με μήκος στα 3,595 μέτρα, το νέο Kia Picanto είναι ένα από τα μεγαλύτερα μίνι μοντέλα της αγοράς και, σε σχέση με το προηγούμενο, είναι μακρύτερο κατά 60 χλστ. Τα 15 εξ αυτών έχουν προστεθεί στο μεταξόνιο που φτάνει στα 2.385 χλστ. και τοποθετείται πλέον, άνω του μέσου όρου της κατηγορίας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, το Picanto να προσφέρει πλέον πολύ καλούς χώρους για 4 επιβάτες. Από εκεί και πέρα όμως, ένα ακόμη πλεονέκτημα του δεύτερης γενιάς Picanto, είναι η ύπαρξη στη γκάμα του καινούργιου 3κύλινδρου 1.000άρη βενζινοκινητήρα της Kia που εκπέμπει 99 γρ. CO2 ανά χλμ., εξασφαλίζοντας έτσι μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Οδηγικά, το νέο Picanto εμφανίζεται αρκετά σταθερό και σίγουρο στην ευθεία ή και τις στροφές, παρά την απουσία του ESP. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις έχουν αυξήσει τον κύκλο στροφής στα 9,8 μέτρα (από 9,4), χωρίς πάντως εν τέλει το Picanto να χάνει την «αστική» του ευελιξία. 

Η τεχνική του ταυτότητα:

Κυβισμός (κ.εκ.): 998
Ισχύς (PS/σ.α.λ.): 69/6.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 97/3.500
0-100 χλμ./ώρα: 14,4 δλ.
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 153
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 4,2*
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 99*
Χώρος αποσκευών: 200 λτ
*Εργοστασιακές μετρήσεις

Τιμή: 9.290 ευρώ, Τιμή με απόσυρση: 8.750 ευρώ
Εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα, ηχοσύστημα και air condition.
Εκπομπές CO2: 99 γρ./χλμ.

Μεταχειρισμενα αυτοκινητα mynextcar

H εξωτερική εικόνα του Toyota iQ διαθέτει τη δική της έντονη προσωπικότητα, γεγονός που αφορά και στο μινιμαλιστικής σχεδίασης εσωτερικό, με την αρκετά καλή ποιότητα και τους χώρους για 3+1 επιβάτες. To iQ ελίσσεται με μεγάλη ευκολία στους συμφορημένους δρόμους των πόλεων, ενώ παράλληλα εκπλήσσει με τον τρόπο που συνδυάζει την άνεση με την οδική συμπεριφορά δίνοντας την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου και όχι ενός με μήκος κάτω των 3,0 μέτρων. Επιπλέον, το μηχανικό σύνολο του 1,0 λίτρου έχει την απαραίτητη ζωηράδα και προπάντων, δεν «καίει» εκπέμποντας κάτω από 100 γρ./χλμ. CO2 και εξασφαλίζοντας μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Σημαντικό στοιχείο του iQ αποτελεί και η πληρότητα εξοπλισμού από την αρχική κιόλας έκδοσή του, όπου ξεχωρίζει η παρουσία 9 αερόσακων, μεταξύ των οποίων και αυτού που βρίσκεται πάνω στο πίσω παρμπρίζ. 

Η τεχνική του ταυτότητα:

Κυβισμός (κ.εκ.): 998
Ισχύς (PS/σ.α.λ.): 70/5.970
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 97/4.550
0-100 χλμ./ώρα: 12,7 δλ.
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 150
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 4,4*
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 99*
Χώρος αποσκευών: 32 λτ
*Εργοστασιακές μετρήσεις

Τιμή: 13.710 ευρώ, Τιμή με απόσυρση: 12.761 ευρώ
Εξοπλισμός:ESP, 9 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, ηχοσύστημα, air condition και ζάντες αλουμινίου.
Εκπομπές CO2: 99 γρ./χλμ.

Πηγή: newsbeast

16 Comments

  1. damianoj says:

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΠΩΣ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΑΙ ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΤΙΜΕΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΑΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΑΩ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΟΥΒΑ ΜΕ ΡΟΔΕΣ

    Reply
    • GiorgaKiSs says:

      mpravo palhkari mou….mazi sou me ta xilia……..gia auto phga kai tsimphsa passat tou 06 par’olo pou eimai kai molis 25 xronwn….san thn asfaleia den exei paidia……. kouvas me rodes……opws ta leei……kai den dikaiologoun me tipota ta lefta tous…………………

      Reply
  2. ALEX says:

    Εκλεισα το ΣΚΟΝΤΑ Ροομστερ 1.2 DIESEL το πληρωσα ως αυτοκίνητο χωρις τέλη και οταν πηγα να το πάρω μου πήραν 95 ευρω αφηστε τις εργοστασιακές μετρήσεις και ψάξτε αυτες του υπουργείου μεταφ.

    Reply
    • ΓΟΥΔΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ says:

      Πού βρίσκουμε τις τιμές εκπομπών για κάθε αυτοκίνητο στο Υπουργείο?
      Παρακαλώ εάν γνωρίζετε κάτι ενημερώσατέ μας για να μην γίνουμε συμπάσχοντες!!

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

      Reply
  3. sotiris says:

    exeis dikio.para polla lefta kai amaksi den exeis stin ousia.imarton.

    Reply
  4. Jean Lois says:

    Συμφωνώ…και άντε, δε πληρώνεις φέτος , του χρόνου; Στη Ελλάδα ζούμε!

    Reply
  5. ΒΡΕ ΠΑΛΑΒΩΣΑΤΕ???? says:

    ΒΡΕ ΠΑΛΑΒΩΣΑΤΕ???ΘΑ ΔΩΣΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙ….ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ…ΜΑΖΕΜΕΝΑ….ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΕΛΗ????ΓΙΑ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΤΕ???ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΕΝΑ CAYENNE ΜΕ 15000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΩ ΚΑΙ ΜΟΥΡΗ????

    Reply
  6. DIMITRIOS says:

    ΒΡΕ ΠΑΛΑΒΩΣΑΤΕ???
    ΘΑ ΔΩΣΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙ….ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ…ΜΑΖΕΜΕΝΑ…
    .ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΕΛΗ????
    ΓΙΑ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΤΕ???
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΕΝΑ CAYENNE ΜΕ 15000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΩ ΚΑΙ ΜΟΥΡΗ????

    Reply
  7. OPEL says:

    OPEL CORSA ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΤΙΜΗ: 13.400 € 94gr CO2 3,4LT/100KM

    Reply
  8. htpc says:

    TO CR-Z DEN EINAI IDRIBIKO??
    POS KAI DEN TO EXETE STIN AKSIOLOGISI..??
    ASXETA AN DEN AGORAZETE OPOS KAI TA PIO PANO..
    RE PAIDIA DEN 8A ELEGE NA BALIS GAS SE OPIO CARO
    PARIS ..GIA MESA STIN POLI TOULAXISTON NA DOULEUI ??

    Reply
  9. konstantinos says:

    μπράβο βρέ παιδιά χαίρομαι που αισθάνομαι πως έχουν μείνει ανάμεσα μας μυαλωμένοι άνθρωποι … ότι να ναι ακούς κυριολεκτικά…

    πάντως όπως παρατηρείται με κρίση ή χωρίς οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην καρακοσμάρα τους…αλλά δεν φταίει άλλος από εμάς τους μαλάκες που τους μάθαμε έτσι ακριβώς ….

    τελοσπάντων να είστε καλά παιδιά..

    Reply
  10. cybernaut says:

    Jean Lois says:
    28/09/2011 at 19:41

    Συμφωνώ…και άντε, δε πληρώνεις φέτος , του χρόνου; Στη Ελλάδα ζούμε!

    το ιδιο ειχε συμβει κ με το Lexus που αγορασε πριν 4 χρονια ο μπαμπας μου, επειδη ειναι υβριδικο, ειχε τελος μόλις 1 ευρω, τωρα πληρωσε 580Ε (ή κατι παρόμοιο) λοφω του οτι ο βενζινοκινητηρας του ειναι 3.300 κ,ε.
    Δηλαδη επενδυεις κ μετα την τρως κ απο πισω. Αυτο ειναι αλητεία !

    Reply
  11. Alex says:

    Σιγουρα κουβαδες με ροδες δεν ειναι , σιγουρα τα λεφτα ειναι αρκετα
    και σιγουρα δεν εχουνε την συντηρηση που εχει ενα cayenne με 15.000
    που λεει ο φιλος. και maserati καλη ειναι παιζει στα 20-25.000 …
    Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.
    Απο την αλλη οπως λεει και αλλος φιλος πιο πανω στην Ελλαδα εισαι σημερα δεν πληρωνεις τελη αυριο μπορει να σου ζητησουνε τα τελη που δεν εχει πληρωσει τοσα χρονια μιλαμε για πολυ ζωα.
    Καλυτερη επιλογη ειναι πετρελαιο και τερμα.. χαμηλους ρυπους ( θα μου πεις χεστηκα για το περιβαλον) αλλα καταναλωσω χαμηλη καυσιμο χαμηλοτερο βενζινης και κανεις παπαδες πας ωπου θες.

    Reply
  12. ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΗΣ says:

    Δεν καταλαβαινω γιατι χρεωνονται τελη κυκλοφοριας στα αυτοκινητα που κινουνται με υγραεριο.Ενω ειναι τα μοναδικα που εκπεμπουν μηδενικους ρυπους ,δεν προβλεπονται απαλλαγες απο τα τελη κυκλοφοριας.Δηλαδη 2 μετρα και 22 σταθμα;Την πετρελαιοκινηση γιατι την θυμηθηκαν τωρα;
    Μας δουλευουν η κανω λαθος!!!!

    Reply
  13. Συμφωνώ απόλυτα με τον Αριστοκράτη, ότι τα αυτοκίνητα με υγραεριοκίνηση έπρεπε να έχουν πλήρη ή έστω σημαντική απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας.
    Καίγοντας υγραέριο, η επιβάρυνση στο περιβάλλον είναι σημαντικά μικρότερη σε σχέση με την βενζίνη ή το ντίζελ.

    Σταμάτης

    Reply
  14. ANΕSTIS says:

    ΜΕ 22980€ ΤΙΜΗ ΤΟΥΟΤΑ ΑURIS. 2012 MOD. ME MHΔΕΝΙΚΑ ΤΕΛΗ.
    ΠΑΙΡΝΕΙΣ :
    2 ΒΜW KAΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΕΝΑ DIESEL ΦΩΤΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΟΥ.
    ΕΝΑ COUPE TOYMΠΑΝΟ ΓΙΑ DRIFT.
    ENA HYUNDAI ATOS ΑΨΟΓΟ ΠΟΛΗΣ.
    ΤΕΛΟΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ :
    * CAR AND MOTO SHOP LOUPEGIDIS *

    Reply

Leave a Comment


9 − = 8